tisdag 14 mars 2023

3 årskort

På treårs korten har jag satt bilder som jag målade för några år sen när jag var i Skåne och besökte en släkting.
Barn gillar ju att klä ut sig så det här kan man ge åt en prinsessa. Jag målade kronan med guldfärg och klistrade några guldstjärnor.
Lite extra kronor både på insidan och bak satte jag,

Den här bilden målade jag vid samma tillfälle och så hade jag en liten stans med dinosaurier som passade till.
Samma text som i de andra korten och på baksidan en cirkel där jag stansat ut en dinosaurier.

 


2 kommentarer:

  1. Jättefina barnkort. Och precis rätt tänkt. . . . barn ska ha "rena" motiv om du förstår vad jag menar. (säger lågstadieläraren) Heja dig !!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad kul att vi tänker lika, jag är pensionerad barnskötare och har jobbat med barn hela livet.

      Radera