lördag 6 september 2014

Kofta, Ikea och inköp

 Så här långt har jag kommit på min kofta, den ska bli längre och få långa ärmar. Börjar bli tungt att sticka på den så jag sitter korta stunder. Igår var vi ett gäng på fem personer som besökte IKEA i Haparanda. Där handlade jag bla. dessa fina lådor i rosa till mitt hobbyrum. Så idag har jag städat och sorterat, i dessa ska jag ha tygband. Men jag skulle behöva åtminstone en till.
 På hemväg åkte vi till Morjärv och där köpte jag två fina tyger, just nu gillar jag prickigt väldigt mycket.Väl hemma kom jag på att vi behöver tyg till locket på kökssoffan så det kanske blir en sväng till.
Det här blocket med fina papper köpte jag med. Det är jag själv som tagit bilderna med min mobil så det är inte lika fina bilder som när Torbjörn fotar åt mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar