lördag 19 oktober 2024

Kort

Höstens kort är gjorda både för hand och med AI bildgenerering. Det är en av mina söner som gör kort med datorn. Vårt barnbarn Arvid har fyllt fyra år och han älskar bilar i alla former, såklart skulle det vara bilar på kortet.

Nästa kort har jag gjort, ett enkelt dopkort till en liten kille som heter Elias. Jag glömde ta en bild av kortet så hans mormor skickade en bild strax innan dopet.
Tredje kortet har sonen gjort på datorn, det är vår svärdotter som fyllt år. Kortet är lite Indiana Jones inspirerat för J. är arkeolog.

 

Det fjärde kortet har jag gjort klart av ett kort som redan fanns i min kortlåda. Det är min svägerska som har fyllt år. Nu är hon uppvaktad och kortet går att visa.


Det har inte blivit så många kort  gjorda eftersom  jag lagt all tid på kaninerna och deras tillbehör. Nu har vi planerat att visa och sälja våra alster vid en dag i Älvsbyn och en helg i vår byastuga. Men några julkort skulle behövas och jag har ju papper som jag köpte på Slöjddetaljer. Så bara sätta igång med julkortsverkstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar