onsdag 22 februari 2023

kort

Jag har gjort kort som passar åt barn och här kommer korten för de minsta. De blev i blått och rosa.
Till det blå kortet kommer bilderna från CiLi in Papers, Det fanns kvar sen jag gjorde kort åt Arvid och på insidan stämplade jag grattis och satte en bild till. Den rutiga cirkeln kommer från en tapet som jag sparat från en provkatalog.

Till det rosa kortet klippte jag ut barnvagnen från ett ark med bilder i rosa. På det arket var bilderna tryckta på varandra, det blir inga fina bilder tycker jag. Under vagnen en cirkel av tapet och även på insida. Klistermärkena är från CiLi in Papers men i en påse i rosa. Tre ark och påsarna är kvar sen vi väntade på Arvid, vi visste ju inte vem som skulle komma.

På baksidan satte jag min sötaste stämpel och en rosett, på det blåa finns ingen bild.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar