tisdag 31 januari 2023

Julkort

Under januari har jag haft julkortsverkstad i mitt hobbyrum. När jag började sortera mina lådor med papper, stickers m.m. så hittade jag fyrtio kuvert i olika färger, då började jag med julkort som passar till kuverten. I onsdags hade jag gjort fyrtio julkort klara att läggas bort till jul. Det jag använt är lite udda saker av bokmärken, bilder som behövdes klippas ut,färdig utstansade God Jul ifrån små pappersbitar och allt annat som sparats i lådor och askar. Här visar jag ett litet urval och närmare jul kanske de andra kommer på bloggen. Nu sorterar jag bland mina stansar som hör till stansmaskinen.
 


2 kommentarer:

  1. Ojojoj. Det var tidigt, men jag blir imponerad. Så himla bra att ha julkorten klara redan. För länge sedan gjorde jag ett julkort i veckan, men man tappar lusten mitt i sommaren, så det blev inte mer med den föresatsen sedan.
    Ha det gott önskar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra passa på när inspirationen finns, för jag håller med, nog skulle det vara svårt göra julkort på sommaren. 😅

      Trevlig helg!

      Radera