söndag 6 december 2020

andra advent

Före att jag blev sjuk så sydde jag luva och byxa åt Arvid, tyget köpte jag i Göteborg.

Tyget är från Stoff och Stil och jag blev så förtjust i det och det fanns färdigklippta bitar, så jag slapp stå i kö.
Här satte jag luvan på en kruka och dekorerade med ögon, blev mer liv i bilden.

Sakta men säkert blir jag friskare och friskare, det är svårt få tillbaka orken. Jag har börjat handarbeta det känns trevligt och idag ska jag ut på en liten promenad.

 Trevlig Advent till alla och håll avståndet.


2 kommentarer:

  1. Tyget var verkligen så sött! Saker som är handsydda innehåller så mycket mer kärlek än butiksköpta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det håller jag med om plus glädjen att få göra olika saker. Så kul att få en kommentar, måste erkänna att jag själv är dålig på att kommentera.

      Radera