måndag 1 juli 2019

Fri tid.




 Idag har jag gått i pension och det har jag firat med kafferep med mina vänner.  Jag fick underbara rosor av min systerdotter och hennes man. Den söta rosa brickan fick jag av min syster Y och hennes man.
 Ett hemgjort spel fick jag av grannarna det heter Triangelspelet, det ska få följa med på semestern tänkte jag.


Presenterna som syns ovan fick jag av mina kolleger på jobbet och tavlan fick jag av ett av barnen. Jag fick även några ätbara saker och dom är ju uppätna nu.
Påsen längst ned kom min syster M med och vi känner lycka båda två över mitt beslut, det är ju drygt ett år till 65. Min tanke är att bloggen ska fyllas med allt trevligt jag gör, för nu finns tid för läsning, mera utflykter, träffa alla nära och kära och allt det roliga som jag planerar att göra i mitt hobbyrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar