lördag 11 november 2023

Mera påsar

I de stora påsarna la jag i hop lite större saker som en filt, täcke och mera stickat åt babys. I den röda påsen en filt i natur, mössa och haklapp i rött. En skallra och napphållare passade också här.
Gröna påsen fick ett täcke, några små kläder och napphållare.
Lila påsen innehåller filt i lila och grått, haklapp, napphållare och skallra.
En cerise påse med filt, haklapp, napphållare och skallra i samma färg. Tyget som är brunt och turkos är en snutte som också passar till med många små flärpar som barn gillar att pilla på när de ska sova.
Tyget som jag använt till påsarna har jag fått av en bekant, ett bomullstyg som passar bra till tunna väskor. Det fanns även tyg som jag sytt påslakan, underlakan och örngott av. De har jag också lagt i påsar med andra små kläder som ska ges bort, det blir nog R.K. som jag lämnar det på.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar