tisdag 7 november 2023

Inför utställningen.

  I våras så virkade jag napphållare och skallror i olika färger och stickade haklappar av ett tjock bomullsgarn. Då bestämde jag mig för att lägga ihop det som passade i färg och sälja på vår utställning och försäljning. Till seten sydde jag påsar som passar i färg.
Till den här dressen i grått la jag till  en påse, napphållare, skallra, prasselpåse och haklapp som går i gult, sen fanns det inget mer passande. Etiketter med innehåll, material och uppmaning att napphållare inte är en leksak.

Till den här dressen blev det två saker som passade och en påse med etikett.

Det här rosa setet har legat nåt år, nu blev det en påse, napphållare och skallra som passar till och en söt gunghäst på etiketten. Tyvärr så finns det inget garn kvar till en mössa som fattas här. Slut i affären och i syrrans lager.

En påse i rött fick det lilla mörkröda setet men inget annat passade till.
 


Påsen och etiketten blev ju fina i alla fall.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar