söndag 31 juli 2022

Arvids bok

I en liten pärm har jag samlat kort på Arvid så klart, kortet är taget på hans ettårsdag.
Sen kommer mamma och pappa, kortet taget i sommar. Jag valde att dölja ansikten på alla utom Arvid. Föräldrarna tyckte det var okej.

Här har vi mormor och morfar, och på nästa sida farmor och farfar. På baksidan av vårat kort satte vi en bild på vårat hus med bilar parkerade. Arvid gillar bilar av alla slag. Mormor och morfar ska också få en bild på sitt hus.

Två kusiner som jag inte hade hunnit skriva namn på innan vi tog kort.
Sonfamiljens två katter som Arvid lekt med fram till nyligen. Katterna blev sexton år.
En bild på Arvid som leker med sina bilar och på nästa två uppslag klistermärken av leksaker, djur och bilar och Greta Gris så klart.


På nästa två uppslag siffror med bilder. Jag fick ta fram snögubbar och guldstjärnor för att få till 9 och 10.

Sist i boken kommer alfabetet med bilder till, jag fick söka i alla mina mappar för att få ihop bilder som passar till bokstäverna. Fyra bilder fick vi skriva ut för de fattades. Vi gjorde även bilder på farbröder, morbror och moster men de var inte klara när jag fotade boken.






                  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar