tisdag 18 oktober 2016

Trevligheter

 Nu har det börjat komma ut jultidningar, jag tycker det är så kul att bläddra, läsa och få inspiration från de nya tidningarna.
 De här två är nog de bästa och jag prenumererar på 101 idéer så den låg i brevlådan en kväll när jag kom från jobbet.

 Det känns som att min helg börjar på torsdag kväll för att jag är ledig på fredagar, en härlig känsla som kom i torsdags när jag besökte ett stickcafé, vi hade trevligt som vanligt och på fredagen gjordes ett besök till Storforsen med lunch och en titt in på Handelshuset. Här syns den underbara utsikten från hotellets restaurang.
Helgen fortsatte med besök av mina systrar med respektive. ändå hanns det med lite nödvändiga göromål. Vi bokade även in två dagar med olika pyssel, den första ska vi göra kransar och sen i december blir det julpyssel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar