tisdag 13 april 2021

Jubileum: 10 Ă„r! đŸ„ł Och utlottning

Min blogg fyller 10 Ă„r i Ă„r, och just idag Ă€r det 10 Ă„r, 10 veckor och 10 dagar sedan jag publicerade mitt första inlĂ€gg! (Glömde bort det i januari. 😅)

Jag började med att visa mitt hobbyrum sÄ det blir nÄgra Äterblickar och hur det ser ut just nu.

SÄ hÀr sÄg det ut 2011. Bakom bordet stod vÄr gamla soffa, som var den första möbel mina förÀldrar köpte nÀr de satte bo. Min Àldsta syster Àr född i den, har mamma berÀttat. Nu stÄr bordet mot vÀggen med tre stolar pÄ ömse sidor.


SÄ hÀr sÄg syhörnan ut, inte sÄ stora förÀndringar. De stora lÄdorna var förr fyllda med garn men nu Àr det fÀrdiga alster som förvaras dÀr.
 
För tillfÀllet Àr det lite trÄngt med tvÄ symaskiner och det har vÀl kommit till nÄgra nya lÄdor.

TvÄ möbler som ocksÄ kommit till Àr ett litet bord för förvaring och pappersinsamling under min bandhÄllare, och ett stort skÄp som blev över frÄn garaget. Det skÄpet kommer ocksÄ frÄn mitt barndomshem och rymmer massor.

Att blogga Àr ett trevligt sÀtt att dokumentera det som jag gör i mitt favoritrum. DÀr fyller jag pÄ energi, fÄr inspiration, och tillbringar mÄnga stunder ensam eller med familj och vÀnner.

Jag vet att min blogg inte Àr den mest besökta pysselbloggen, men jag Àr vÀldigt glad Ät er som besöker mig i mitt hobbyrum! För att visa min uppskattning tÀnkte jag dÀrför lotta ut en liten present: skriv en kommentar pÄ det hÀr inlÀgget eller mejla mig pÄ evynyman@gmail.com senast mÄndag 19 april 2021 sÄ kommer jag att dra en vinnare.

Tack för tio Är!


1 kommentar:

  1. Tack Àlskade syster för all inspiration som jag har fÄtt ta del av dej och ditt kreativa rum /
    Stora syster...

    SvaraRadera