tisdag 27 oktober 2020

Ännu mera till Arvid

För första gången har jag sytt en body och den är så klart till Arvid, en byxa blev det också sen tog tyget slut. Det finns mera tyg och jag ska sy mera bodys men först ska jag kolla om den här är ok och sitter som den ska.


En stickad byxa som jag tänker att man kan på dressen ovan för att vara varm om lilla magen. Mönstret heter Lillebrors romper och var kul att sticka.
Så här gjorde jag kortet åt den lilla familjen, små etiketter med skrift på, en till varje familjemedlem.

På baksidan en liten kanin med blommor, jag valde att lägga ut bilderna på Arvids saker för jag tror inte att mottagaren med mor och far har tid och intresse att titta på bloggar just nu . Vi kommer att börja resan ner till Göteborg med bil  om två dagar. Fanns dåligt med tågbiljetter för att få en egen kupé och vi vill inte dela med andra i dessa tider.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar