onsdag 22 januari 2020

Stjärnor

 När jag och mina väninnor träffades före jul så vek jag stjärnor och det var så kul att jag gjorde många. De längst upp har jag själv och under julen såg det ut så här, nu hänger det filthjärtan där.
Två av den här färgen blev det och dom är gjorda av tapet och dem gav jag bort istället för julkort till två av mina systrar.
En blev ljusgul med lite glitter i pappret och den gav jag till mitt före detta jobb med hälsningar till alla på baksidan av etiketten.
Det här var den första jag gjorde och den fick följa med hem till en av väninnorna, som inspiration och vägledning om hur den var gjord, det var ett fint papper men slitet på några ställen så inget man hänger upp. Jag har gjort några till, en del satte jag på paket och några ska jag sätta upp senare.

2 kommentarer:

  1. Va fina de blev. Visst, jätteroligt pyssel. Jag har också testat men annan modell men jag kunde sitta med detta hur länge som helst kändes det som.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ett roligt pyssel, det är svårt att sluta.

      Radera