fredag 11 januari 2019

Mina bästa

Här kommer ett axplock med mina bästa händelser från förra året.
  • Då det gäller den snörika vintern ifjol, så var det bara att gilla läget. En gång fram till utegrillen är trevligt, vi grillar och njuter av den sköna solens återkomst.
  • Efter drygt tre veckors provisoriska duschande blev vårat badrum klart.
  • I februari ställde min man ut sina tavlor på folkhögskolan.
  • Efter några försök så lyckades vi skriva ut garnskålar på en 3D-skrivare. Jag har sålt några och gett bort några.
  • Den varma sommaren resulterade i många bad, både i sjö och älv. Det varmaste jag mätte upp var 25 grader i en sjö, den kvällen badade vi länge.
  • Hela min familj åkte på en tur till Stora Sjöfallet, där var det 27 grader varmt och som vanligt en underbar utsikt.
  • På Nolia mässan köpte jag mig en Coverlock-symaskin, det hade jag funderat på länge.
  • Julmarknaden som jag och en av mina systrar tillverkade alster till under hela året, gick av stapeln i november.
  • Hela min familj var hemma hos oss i två veckor och vi firad en underbar julhelg. Vi myste med Fia med knuff, Yatzy, 500, böcker, handarbete, filmer, promenader och norrsken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar