torsdag 1 september 2016

Höst

 Nu har hösten kommit, i måndags fick jag skrapa bilrutan fri från is första gången. Kortet med lövet är inte nytt, så det vore kanske lämpligt att göra några kort med höstfärger på. Under augusti har det varit fullt upp både på jobbet där vi flyttat tillbaka i nyrenoverade lokaler med 30 flyttkartonger som skulle packas upp och ett antal möbler som skulle hitta sin plats. Hemma ska vi byta portar till garaget och det innebär att vi röjt och kört bort skräp, men också att vi målar väggar och golv i ljusa färger.Många kvällar har mina ben värk av allt detta jobb men nu ska jag unna mig att sticka på kvällarna. Det är två sjalar, ett par sockar och ett vantpar som jag har påbörjat.
 Ett kort åt en liten jubilar har jag gjort och där fick jag använda en av mina nya grattisstansar. Tre ballonger gjorde jag för han fyllde tre år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar