torsdag 30 juni 2016

Bröllopskort

 Ett bröllopskort gjorde jag till en kollega på jobbet när hon gifte sig för två veckor sen. Jag får köpa på mig mera material till vita och ljusa kort, för i den lådan var det inte mycket kvar såg jag.
 Stämpeln om kärlek fanns inne i kortet i ett fack, men in sidan var redan skriven så den blev det ingen bild av.
Ett kuvert också det till ett brudpar har jag gjort på beställning, som synes skulle det gå i rosa och tur var väl det när det vita materialet tagit slut.

2 kommentarer:

  1. Så fint! Det är roligt att göra kort, jag prövade lite, men det var lite för pilligt för mig, tyvärr, men jag ska försöka igen till hösten hade jag tänkt, måste organisera det hela lite bättre!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Tack, jag håller med om att det är pilligt men om man börjar så kan man inte sluta, pröva mer ska du se. Man ska bara komma ihåg att göra på sitt eget sätt. Jag är lite sparsmakad när jag gör mina kort och så får det vara. Kram från Evy

    SvaraRadera