lördag 3 januari 2015

2014 i siffror

Jag såg en kul summering av året på en blogg, så här kommer ett axplock av mitt kreativa år 2014.

1 slipover stickade jag åt en liten kille i julklapp.
2 par tofflor stickade och tovade jag åt en bekant som tack för allt garn jag fått. 

3 handarbetsväskor av tyg sydde jag, den svarta blev present och de andra sålde jag.


4 strutar av tyg och tyll sydde jag till vår julförsäljning.



5 påsar med ljus gjorde jag åt en bekant som skulle ge bort dem.
6 gånger rev jag upp och började om innan jag var belåten med mina rosenvantar.

7 knappar i min gråa kofta sydde jag fast.

8 stjärnor hade jag virkat här men det kom att bli flera.
9 virkade julgranar, fint att dekorera vid jul.

10 glasburkar med mina knappar blev det när jag sorterade dem.

11 påsar  med ett juligt tryck sydde jag, i några la jag doftpåsar.

12 stickcafé gick jag på under 2014, några var i vår byastuga och några hemma hos likasinnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar